Ofte stilte spørsmål
På denne siden finner du svar på en rekke av spørsmålene vi oftest får.
Hvis du ikke finner svar på spørsmålet ditt, er du selvfølgelig alltid mer enn velkommen til å ringe oss på: +45 66 12 82 22 – eller skrive til info@dk-tec.dk
Ettersalgsservice og reservedeler
HVA BETYR ETTERSALGSSERVICE I FORHOLD TIL RESERVEDELER? Når du bestiller maskinen eller verktøyet ditt fra DK-TEC, garanterer vi at du senere kan motta service og reservedeler som passer til den nøyaktige modellen. Her er det ikke nødvendig å søke på nettet, loppemarkeder og aviser etter reservedeler.
HVORDAN FINNER JEG DE RIKTIGE RESERVEDELENE? Når du mottar maskinen eller verktøyet, mottar du også en skannekode som kan skannes med hvilken som helst smarttelefon med kamera. Når du skanner denne koden, kommer du automatisk inn på produktsiden for ditt spesifikke produkt. Her finner du alle reservedelene nederst på siden. Hvis du ikke lenger har skannekoden kan du alltids finne maskinen din på DK-TEC.
Hvis du ikke lenger finner maskinen eller verktøyet ditt, er du velkommen til å kontakte oss. Vi hjelper deg mer enn gjerne på vei!
Levering
HVOR LANG TID TAR LEVERINGEN? For varer som er bestilt og betalt før kl. 14.00 på en virkedag, forplikter DK-TEC seg til å sende varen påfølgende virkedag. Varer som bestilles på et senere tidspunkt enn oppgitt – eller i forbindelse med helger, samt danske helligdager, sendes senest etter to virkedager.
Levering til Norge tar vanligvis 5-10 virkedager.
For varer som skal ha festet sveiset på, må disse bestilles innen kl. 12 på en virkedag dersom det skal sikres at varen sendes neste virkedag.
HVOR MYE KOSTER LEVERING? Leveringsprisen avhenger av hvilke varer du kjøper. Hvis du kjøper mer enn én vare, trenger du ikke å betale levering for dem alle, men bare for varen med høyest leveringspris.
Du kan alltid se hvor mye du må betale for frakt hvis du klikker på handlekurven.
Rådgivning
KAN DERE HJELPE TIL MED Å FINNE RIKTIG VERKTØY TIL MIN TRAKTOR/MINIGRAVER/ATV? Ja, det kan du stole på!
Vi hjelper deg mer enn gjerne med å finne akkurat det verktøyet som passer best til dine ønsker og behov.
Vi kan ikke skryte av å kjenne alle typer og modeller av traktorer, minigravere, ATV-er osv., Men i de aller fleste tilfeller kan vi enkelt finne de riktige redskapene basert på inngående kunnskap om dimensjoner, HK-krav osv.
KAN DERE UTFØRE SERVICE/REPARASJON PÅ MASKINEN/VERKTØYET MITT? Hvis maskinen/verktøyet ditt har gått i stykker ved levering eller viser seg å ha medfødte defekter, vil vi selvfølgelig sørge for å utføre de nødvendige reparasjonene!
Dessverre kan vi ikke tilby å utføre regelmessige reparasjoner, årlig service, etc., men vi er mer enn glade for å gi deg råd om hvordan du gjør det selv. Du finner mange guider her (sett inn lenke) I tillegg garanterer vi at du ALLTID kan finne reservedeler til produktene du har kjøpt fra DK-TEC. Selvfølgelig gjelder dette gjennom hele maskinens levetid.
Her tar vi imidlertid forbehold om større eksterne arrangementer, som fabrikknedleggelser og lignende. Dette har vi imidlertid aldri opplevd.
JEG ER IKKE SIKKER PÅ HVORDAN JEG BRUKER MIN MASKIN/VERKTØY. KAN DERE HJELPE? Ja, selvfølgelig!
Vi legger mye arbeid i å spille inn videoer der vi viser hvordan du bruker våre forskjellige verktøy/maskiner. Vi har imidlertid ennå ikke gjort dette med alle varene i sortimentet.Hvis du fortsatt har spørsmål om bruken av varene våre, hjelper vi deg mer enn gjerne via telefon. I mange tilfeller kan vi også spille inn en video for deg hvis du vil ha en visuell forklaring.
Delivery in the rest of the world
I don't live in Denmark, Norway or Sweden. Can you deliver to me? Yes of course!
We offer easy delivery to all of Europe. To see the delivery fees - please put the desired machines/equipment in the basket, and choose your respective country when you go to the checkout page. The price will appear in automatically.
If you are located out of Europe - please contact us! We would love to deliver.
Login and Registration Form